Menanti kehadiranmu...

Thursday, March 12, 2009

Intebiu....

Alhamdullilah...fuh!! lega da hati ni...x der da rama2 dlm perut hehe pas setel intebiu nih..pg td aku gi intebiu SPA..smpai pun da lmbt..padahal dekat jer...;-)smgu b4 intebiu ni aku jd cam student smula la...sumer nota aku print out n hapal..hehehe erm tapi...letih aku dok hafal2 berkenaan ngan jabatan yg aku intebiu nih..alih2 panel intebiu tu yg dok crta psl disebalik tugas jwtn yg aku mtk2 ni...trs terang aku kap...jwtn ni mmg memerlukan mental dan fizikal yg tough...biler depa da citer2...pastu satu jer soalan depa..samada aku sgup atau tak utk pikul tgjwb ni...dgn ikhlas hati aku jwb tak sanggup hehehe...ntah la...jwtn ni mmg memerlukan keluarga jatuh tmpt no 2..so dgn pnuh konfiden aku jwb aku "tak sanggup"..tp x tau la..kiter tgu kptusannyer..kalu mmg rezeki aku da tertulis tuk jwtn ni ader la tuh...tp aku mmg x mgharap sgt la...tp still lg berdoa andai rezeki aku..smg Allah permudahkannya...Amin...

No comments:

Post a Comment